.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
منبع درآمد مخفی احمدی نژاد

رئیس جمهوری اسلامی ایران هم چنان و با گذشت نزدیک به چهارسال از ریاست خود بر قوه مجریه از حقوق اداری استفاده نکرده و همچنان به دریافتی خود از دانشگاه به عنوان استاد دانشگاه قناعت می کند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از جهان نیوز؛ هر چند خبر عدم دریافت حقوق توسط رئیس جمهور از مدت ها پیش بر سر زبان ها افتاده و رسانه ای شده بود و حتی استفاده نکردن رئیس جمهور از حق ماموریت های خود نیز در همان زمان بسیار مورد توجه قرار گرفت اما این بار خبرنگار جهان به منبع درآمدی ناگفته ومخفی برای رئیس جمهور دسترسی پیدا کرد که تاکنون خبری از آن منتشر نشده است.

دکتر احمدی نژاد که پس از ریاست جمهوری به دلیل کم شدن حضورش در دانشگاه با کاهش دریافتی خود مواجه شده است و از طرفی با توجه به بالا رفتن مهمان ها و دیدار کنندگان با وی، رئیس قوه مجریه از مدت ها پیش اقدام به دریافت وام های با اقساط پایین نموده و گذران زندگی خود را که با مشکل مواجه شده از طریق وام های قرض الحسنه به انجام می رساند.

این گزارش حاکی از آنست که تغییر مکان زندگی رئیس جمهور نیز که در خانه های سازمانی دولتی سکنی گزیده از دیگر نشانه های ساده زیستی رئیس جمهور در وضعیتی پایین تر از خط فقر است. چرا که خانه وی از داشتن معمولی ترین امکانات مانند مبل و دیگر وسایل محروم بوده و چینش موکت ها و وسایل زوار در رفته به حدی چشم را آزار می دهد که در سفری که سید حسن نصرالله به ایران داشته و به عنوان مهمان وارد خانه دکتراحمدی نژاد شده بود، دبیر کل حزب الله لبنان از چنین زندگی ساده و بی آلایشی به شدت اظهار تعجب و شگفتی کرده بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

morteza 27 اسفند 1387
واقعا" باور کنیم؟؟؟؟ معاون مالی یکی از ادارات فنی منتسب به .... مازندران سه دستگاه ساختمان و یک ویلا و دودستگاه اتومبیل دارد وخیلی دم از اصولگرایی میزند ولی رییس محترم جمهور در این شرایط زندگی میکند؟؟؟
نا شناس 27 اسفند 1387
خدا اجرش بدهد. رییس جمهور باید حقوق قانونی اش را بگیرد و حق ماموریتش را هم طبق قانون بگیرد. این حق وی است. ایشان می تواند حقوق قانونی را بگیرد و ضمن برطرف کردن نیازهای خود و خانواده، بقیه را در راه خیر خرج کند. چه معنی می دهد که وام قرض الحسنه بگیرد؟! با یان حساب، چگونه آن را پس می دهد؟! اینطور که بدتر است!
نا شناس 27 اسفند 1387
با توجه به مكاني كه ريس جمهور زندگي ميكنند با اين شرايط هم دچار مشكل نمي شوند !!!! تازه ميتوانند اندكي پس انداز هم داشته باشند!!!! بابا جان اگه من هم در محله اي زندگي ميكردم كه به قول آقاي ريس جمهور سبزي فروش اون كوچه قيمتهاش نه تورمي هستش و نه اصلاً متورم ميشه، خب چرا بايد آدم دچار مشكل بشه؟؟؟؟!!!! به نظر من همه ما بايد به سبزي فروش و سوپرماركتي وميوه فروش محله ريس جمهور افتخار كنيم!!! چراكه با وجود اينچنين كاسباني منصف و خداترس حداقل ميشه گفت كه يه نفر(آقاي ريس جمهور) دارن زندگي بدون تورم و گراني رو در ايران تجربه ميكنن!!!! همين يه نفر هم غنيمته. مگه نه؟؟؟؟!! لطفاً با توجه به تعهد رسانه اي خويش اين متن را منعكس كنيد.ممنون.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.161 seconds.